Autor Societat
11 abril 2016 a 14:00

Banc Sabadell inicia el Programa Respostes Immediates

1 Flares 1 Flares ×

Aquest programa va adreçat a micropimes, comerços i autònoms

Banc Sabadell

Banc Sabadell

Banc Sabadell ha posat en marxa el Programa Respostes Immediates adreçat al segment de micropimes, comerços i autònoms. L’entitat facilita als seus 3.200 gestors comercials tauletes corporatives per tal de poder prestar un servei més pròxim, ràpid i eficient als petits negocis de tot el país. Aquests professionals, aprofitant les capacitats comercials de la nova eina digital, s’encarregaran de visitar els clients en els seus mateixos establiments per assessorar i atendre les seves necessitats financeres de manera immediata.

La gran novetat d’aquesta iniciativa del banc és que per primera vegada el gestor podrà concedir operacions financeres en la mateixa casa del client, cosa que comportarà una immediatesa en la resposta que es doni a les necessitats de la clientela. També podrà tramitar de manera digital tot el que el client necessiti: obertura de compte, cotització i sol·licitud d’una assegurança d’empresa, simulació i petició d’un finançament o disposar d’un terminal punt de venda (TPV) de comerços. Tot això es materialitza amb una simple firma del client a la tauleta.

Es tracta de portar l’oficina a casa del client, amb la qual cosa el comerç o la micropime no altera la seva activitat diària i, al mateix temps, obté els productes i serveis financers adequats per al bon finançament del seu negoci.

El canvi de paradigma que Banc Sabadell impulsa en la seva relació amb els clients respon a dos motius. D’una banda, s’emmarca en el procés de transformació comercial i innovació digital que porta a terme el banc: aplicació de serveis més pròxims i eficients per mitjà de l’ús de la tecnologia. I, de l’altra, reforça el posicionament de lideratge del banc en l’àmbit dels comerços, autònoms o petits negocis (els que facturen menys de 300.000 euros l’any).

El sotsdirector general i director de Banca d’Empreses de Banc Sabadell, Eduardo Currás, afirma:Respostes Immediates és un nou compromís que adquireix el banc amb els seus clients en uns temps de transformació i respostes ràpides. I aquest cop ho fa canviant el paradigma de relació amb la finalitat de potenciar el bon desenvolupament dels negocis de proximitat. Respostes Immediates s’alinea amb altres iniciatives recents i pioneres que hem aportat al món de l’empresa com ara, per exemple, el Compromís Empresa, en què oferim solucions serioses, rigoroses i àgils, com és el fet de respondre en 7 dies qualsevol sol·licitud de finançament que ens arribi. Aquesta vegada, hem ajuntat proximitat (gestors a casa del client) i tecnologia (tauletes) per fer que els nostres clients a partir d’ara tinguin l’oficina bancària a casa i fer honor a l’actual claim de l’entitat: ser on siguis.”

 

1 Flares Twitter 0 Facebook 1 Google+ 0 LinkedIn 0 Pin It Share 0 Email -- 1 Flares ×