Autor Societat
26 agost 2016 a 10:00

100.000 clients de Caixabank disposen de polseres Visa “contactless”

0 Flares 0 Flares ×

Hi ha més d’una dotzena de models

polseres Visa

Nova gamma de polseres Visa // Imatge cedida per CaixaBank

CaixaBank ha superat els 100.000 clients de les seves polseres Visa contactless per realitzar pagaments en comerços. Les xifres actuals converteixen la polsera Visa contactless en la major experiència a Europa d’ús d’un wearable com a mitjà de pagament per compres.

L’accessori wearable, que compleix ja dos anys al mercat, va ser el primer de les seves característiques que es va llançar a Espanya i un dels primers del món en posar-se en marxa. La bona acollida del producte va fer que CaixaBank decidís convertir la polsera en un producte del seu catàleg disponible en totes les oficines de la xarxa comercial.

Actualment, l’entitat disposa de més d’una dotzena de models, amb colors diferents i personalitzats amb imatges de clubs de futbol. Igualment, el client pot tenir la seva polsera amb modalitat de pagament de dèbit, crèdit o prepagament. La polsera Visa contactless és una targeta addicional a la targeta contactless del client, per la qual cosa totes les compres realitzades amb ella es carreguen segons la modalitat que tingui contractada en la seva targeta.

Comprar amb la comoditat de no portar la cartera

La polsera de CaixaBank està basada en la tecnologia de pagament contactless: porta en el seu interior un microtagamb la informació encriptada de la targeta del client, protegida amb les mateixes garanties de seguretat que les targetes habituals (sistema EMV). Aquest xip amb tecnologia contactless permet connectar la polsera amb els datàfons i realitzar transaccions com si fos una targeta contactless normal.

Tota aquesta tecnologia es reuneix en un wearable de mida reduïda, dissenyat amb tancament ajustable i materials antial• lèrgics. El format, elàstic i ajustable, permet utilitzar la polsera còmodament en totes les activitats diàries.

La interacció amb el datàfon és molt similar a la que es realitza amb les targetes contactless. El client apropa al terminal el canell on porta el gadget; el dispositiu connecta per proximitat i realitza la transacció. Com en el pagament amb targeta contactless, en compres superiors als 20 euros, el client ha de teclejar el número PIN de la seva targeta per validar l’operació. Per operacions inferiors, el client pot realitzar l’operació simplement apropant la polsera al terminal del comerç.

El sistema és totalment compatible amb tots els datàfons que accepten pagaments contactless, en qualsevol lloc del món.

Amb la seguretat de sempre i el servei gratuït CaixaProtect

La polsera disposa de les mateixes prestacions de seguretat que la targeta contactless habitual. En utilitzar la tecnologia EMV, totes les compres realitzades amb la polsera es realitzen de forma encriptada. A més, com les altres targetes de CaixaBank, la polsera contactless disposa del servei gratuït CaixaProtect, que protegeix al client davant d’un possible ús fraudulent de les seves targetes.

El fet de poder oferir mitjans de pagament en múltiples formats (polsera, però també targeta física o targeta virtual per el pagament mòbil) potencia el valor del servei de CaixaBank en banca electrònica. El client pot escollit realitzar compres amb el mitjà de pagament que més li convingui en cada moment i controlar i gestionar tots els moviments amb l’aplicació mòbil CaixaBank Pay.

Perquè el client pugui tenir un perfecte control de les operacions realitzades amb la polsera, CaixaBank disposa d’una aplicació mòbil específica que informa al client a l’instant de totes les operacions realitzades amb el dispositiu. L’aplicació és totalment gratuïta i el client pot descarregar-se-la a través d’un missatge que rebrà en el moment de l’activació de la polsera. A més, aquesta aplicació està disponible a la botiga d’aplicacions de l’entitat, CaixaMóvil Store.

CaixaBank, líder en innovació

CaixaBank està considerada com una entitat financera líder en innovació a nivell mundial, amb 5 milions de clients en banca online i 3 milions de clients en banca mòbil.

L’entitat és líder en banca electrònica amb 15,7 milions de targetes en circulació i una quota de mercat per facturació del 22,8%. Ha estat una de les primeres entitats del món que ha apostat per la implantació comercial dels sistemes de pagament contactless i de la tecnologia de pagament pel mòbil, pel que ha rebut diversos guardons internacionals.

El 2016, l’entitat ha rebut el premi ‘Retail Banker of the Year’, com a reconeixement al banc amb millor estratègia d’innovació del món de l’any, i ha estat premiada per The Banker com a “Millor Projecte Tecnològic del Món” pel llançament d’imaginBank, el primer banc mobile only en el qual l’operativa es realitza exclusivament a través d’apps per mòbils i per xarxes socials.

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 LinkedIn 0 Pin It Share 0 Email -- 0 Flares ×