Autor Economia
22 gener 2017 a 12:00

Una vintena d’empreses de moda catalanes seran a 080 Fashion Showroom

0 Flares 0 Flares ×

Han confirmat la seva participació una quinzena de compradors estrangers

Custo Barcelona, 080 Barcelona Fashion '14 // Imatge del web de 080 Barcelona Fashion

080 Barcelona Fashion // Imatge del web de 080 Barcelona Fashion

El 080 Barcelona Fashion i el Clúster de Moda de Catalunya (MODACC) tornen a sumar esforços per impulsar per la 3a edició del 080 Fashion Showroom, l’espai professional de venda i exposició que s’instal·larà al Teatre Nacional de Catalunya (TCN) del 30 de gener al 3 de febrer, durant la setmana de la moda catalana.
Després de l’èxit de les anteriors dues edicions, l’organització de la passarel·la i el clúster tornen a col·laborar en aquesta iniciativa que s’emmarca en el vessant comercial del 080, amb la voluntat de fomentar els contactes comercials i de negoci entre marques catalanes de moda i compradors internacionals. La finalitat del 080 Fashion Showroom és redimensionar la faceta comercial de la passarel·la 080 i potenciar la seva capacitat de generar negoci internacional en el sector de la moda.
En aquesta 3a edició del 080 Fashion Showroom hi seran presents prop d’una vintena d’empreses del sector tèxtil-moda català com Escorpion, Punto Blanco, Wom&Now, Loa by Lidia Aguilera o Yerse, que desfilen a la passarel·la 080. El showroom acollirà també altres firmes com Guitarre.
Aquesta acció comercial es complementa amb una missió empresarial inversa, integrada per compradors internacionals. A dues setmanes del certamen, ja han confirmat la seva participació una quinzena de representants de països com Estats Units, China, Mèxic, Rússia, Itàlia, França, Bèlgica i Japó, entre compradors, agents i/o distribuïdors de prestigi. De cara a 2017, la intenció del 080 i del clúster Modacc és complementar l’atracció de compradors de grans cadenes i agents comercials amb compradors de plataformes de venda online de moda de tot el món.
Al llarg de la setmana, s’organitzaran trobades b2b entre les firmes presents al showroom i els membres de la missió comercial. Les trobades comercials es complementaran amb un programa d’activitats dins el 080, per potenciar el networking.
En la passada edició del 080 Fashion Showroom, celebrada en el marc de l’edició d’estiu de la passarel·la 080 Barcelona Fashion, es van celebrar prop de 300 interaccions comercials entre marques de moda i compradors internacionals, es van realitzar vendes en ferm a països com Estats Units i països nord-europeus, i es van tancar acords de distribució.
0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Pin It Share 0 Email -- 0 Flares ×