Autor Societat
12 desembre 2017 a 10:00

1.252 afiliats als Programes de Treball de l’ACT

0 Flares 0 Flares ×

Entre empreses i entitats del sector turístic

ACT workshop espasa

El director de l’Agència Catalana de Turisme (ACT), Xavier Espasa, va afirmar durant la inauguració de la Jornada Tècnica i Workshop interadherits que l’ACT ja compta amb un total de 1.252 empreses i entitats afiliades als seus Programes de Treball.
Aquests programes d’especialització persegueixen facilitar l’acció comercial oferint experiències turístiques enfocades a la demanda amb l’objectiu d’atraure més clients i de major qualitat. Espasa, els ha posat en valor dient que “els programes aposten per la innovació i el màrqueting online, es basen en un profund coneixement dels mercats i tenen una clara orientació a resultats”.
Prenent el relleu dels antics Clubs de Producte i Certificacions, aquests programes es van posar en marxa l’any 2015 seguint les directrius marcades en el Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya 2013–2016 elaborat pel Govern de la Generalitat.
Per fomentar el treball en xarxa i mantenir les empreses i entitats al dia de les últimes novetats, l’ACT va reunir ahir prop de 400 persones del sector turístic català en la 1a Jornada Tècnica i Workshop Interadherits. Durant la celebració de l’acte, es presentà l’actualització del Pla de Màrqueting i l’evolució dels Programes de Treball. A més a més, amb la voluntat d’impulsar la competitivitat del sector turístic, es realitzen sessions sobre intel·ligència de mercat i sobre bones pràctiques en l’ús de les xarxes socials.
La part central de l’acte va reunir els adherits amb les responsables de cada marca (brand manager) per tal de fer balanç de l’any 2017 i treballar conjuntament en la proposta d’accions del 2018. La trobada, amb una visió de treball transversal, agrupa a diverses marques i segells en 6 grups de treball coincidents amb les línies de producte de l’ACT: Turisme actiu-natura, Turisme cultural, Turisme enogastronòmic, Turisme esportiu, Turisme exclusiu i Turisme familiar.
Amb aquesta jornada, l’ACT propicia la concertació de prop de 425 cites entre professionals del sector turístic català, fomentant el treball en xarxa i creant sinergies entre membres d’empreses i entitats.
Programes de Treball per a adherits a l’ACT
Les empreses i entitats afiliades a l’Agència Catalana de Turisme poden accedir en exclusiva als Programes de Treball de Marques i Segells. Els seus membres gaudeixen d’una sèrie de serveis que beneficien el seu negoci i el posicionament del seu producte turístic.
Entre altres avantatges, els adherits als programes de l’ACT poden accedir a cursos de formació especialitzats, rebre suport a la comercialització dels seus productes, tenir accés a dades relatives als principals mercats emissors de turisme a Catalunya i gaudir de visibilitat als canals de difusió d’aquest òrgan turístic promocional.
El seu pla de treball divideix els programes en marques i segells:
· Les marques agrupen els adherits en Actiu i Natura, Catalunya Premium, Catalunya Convention Bureau, Ecoturisme, Enoturisme Catalunya, Experiències gastronòmiques, Golf a Catalunya, Ciutats i Viles amb Caràcter, Arts i Cultura, Barcelona Medical Destination, i les futures Rutes de Catalunya i Viles Marineres.
· Pel que fa a segells, un distintiu que requereix certificació prèvia, organitza els adherits en Cicloturisme a Catalunya, Turisme Esportiu, Senderisme a Catalunya, Hotels Gastronòmics, Platja en Família, Natura i Muntanya en Família, Equipament Familiar i Pobles amb Encant.

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Pin It Share 0 Email -- 0 Flares ×