Autor Societat
7 Abril 2015 a 14:00

Obra Social “la Caixa” destina 3.000€ al projecte Social del CB Nou Badia del Vallès

L’esport a l’abast de tothom

Manel Trías, director d’àrea de negoci del Vallès Sud a CaixaBank; Raquel Vila, Tresorera del Club Bàsquet Nou Badia del Vallès; Juan Sánchez, president del club; i Ivan David López, director de l’oficina de “la Caixa”

Manel Trías, director d’àrea de negoci del Vallès Sud a CaixaBank; Raquel Vila, Tresorera del Club Bàsquet Nou Badia del Vallès; Juan Sánchez, president del club; i Ivan David López, director de l’oficina de “la Caixa” // Imatge cedida per La Caixa

L’Obra Social “la Caixa” reafirma el seu comprimís social a la comarca del Vallès Occidental amb una col·laboració de 3.000 euros al Club Bàsquet Nou Badia del Vallès per la realització d’un projecte d’integració social i de col·laboració en l’educació social dels menors.

El projecte vol oferir als pares i mares de Badia una entitat esportiva sòlida, que garanteixi la pràctica esportiva continuada i periòdica dels seus fills en un entorn on hi destaqui l’educació, el respecte, l’atenció al company i fins i tot al rival. En definitiva un entorn on s’aportin els valors de la camaraderia, claus en el dia a dia futur dels infants.

Darrerament s’havia detectat al CB Nou Badia un volum molt important de menors que havien de renunciar a la seva participació al projecte social i esportiu del club degut a la impossibilitat de les seves famílies d’assumir les despeses de la participació dels seus fills.

Per això, l’objectiu del club és posar a l’abast de tothom la pràctica d’aquest esport, de tal manera que els nens adquireixin uns bons hàbits, una bona formació i un complement educatiu molt important pel seu desenvolupament com a persones aprenent sobretot respecte i convivència.

L’any 2014 l’Obra Social va culminar la seva integració a la Fundació Bancària “la Caixa”, una fusió que ha permès incrementar la capacitat operativa i continuar el compromís social de l’entitat. Pel què fa al pressupost d’aquest 2015 es mantindrà en 500 milions d’euros, la mateixa quantitat que en els set exercicis precedents. Aquesta dotació situa l’entitat com a la primera fundació privada d’Espanya i una de les més importants del món.

Els esforços de l’entitat es seguiran focalitzant en el desenvolupament de programes socials relacionats amb els grans reptes actuals com l’atur, la lluita contra l’exclusió – a la qual l’any passat es va destinar un pressupost de 43,8 milions d’euros –, o l’accés a l’habitatge.

Per tal d’agrair la contribució dels voluntaris, col·laboradors, empleats, clients i accionistes, la primera campanya publicitària de la Fundació es presenta sota el nom de “Gràcies”.

Switch to mobile version